I fade my way into the laws of my dream world

2010-01-31 @ 17:20:12 / Allmänt / Kommentera (0) st

2010 test

OM DIG

Namn - Jasmine
Bor - Ramsele
Syskon - Kevin, Julian, Alva
Ålder - 21
Född -  Räkna ut det själv..
Ögonfärg - Grön
Längd - 171
Sko storlek - 40
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Jungfru/Våg
Hårfärg - Svart
Födelseort - Sollefteå

DAGENS:

Låt -
Dead by April - Trapped och A promise
Saknad - Sällskap
Kläder - Svarta jeans, svart t-shirt och svart huvjacka.
Göra sen - Hem och soooova
Godis -
Violtabletter

SVARA ÄRLIGT:


Tycker du om att plocka svamp - Nej
Tycker du om godis? - Ja
Hur många gånger i veckan äter du godis - 3?
Äter du oftast nyttig mat - Njaä
Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej
Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra - Ja, de tror jag?
Är du nöjd med ditt förnamn - Ja
Tycker du att du själv är smart - Hyffsat
Vad är det sämsta hos dig - Mitt temperament, att jag är labil.
Vad är det bästa hos dig - Musikaliteten
Har du bra självförtroende - Nej
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Varierar grymt mycket. Alltifrån 1h - 11h
Du tycker om att vara med det andra könet? - Ja, helt klart!
Känner du dina grannar - Njaä, kan jag inte påstå
Gillar du skolan - Gillade, ja
Har du någon gång skolkat - Yes
Spelar du något instrument -  Ja, gitarr
Sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll, Bandy, Ridning, Boxning, simning, dans
Har du några tatueringar - Nej, men snart kommer första
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Ingen aning, räknar inte
Tycker du om djur - Ja

BRUKAR DU...


Sova - Eh, jo
Ta mediciner du inte borde ta - Ja
Snusa - Ja
Klä dig i svart - Ja
Lita på folk - Ja, tyvärr
Drömma mardrömmar - För det mesta
Gå i skolan - Nope, inte nu mer
Gå i kyrkan - Yes
Ljuga - Ja, det händer helt klart.
Vilja dö - Inte nu längre

HAR DU...

För många vänner? - Nej
Någon psykisk sjukdom? -
Ja
Skadat någon? - Inte med mening
Färgat håret - Ja
Några piercnings - Näsan, ögonbrynet, tungan, naveln
Några tatueringar - Som sagt, första kommer snart
En dator - Yes
Gjort bort dig rejält? - Förmodligen

ÄR DU...

Snäll - Njaä, kan jag inte påstå
Snygg - Upp till andra att avgöra
Söt -  Dito
Kort - Nej, kan jag inte påstå
Klantig - Som fan!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: