Oh baby, please don't go.

2010-01-31 @ 19:51:39 / Allmänt / Kommentera (0) st

fyll i med ett namn



denna person skulle jag kunna göra allt för - Nathalie
denna person älskar jag mest - Mamma
denna person har jag haft sex med - Om jag bara ska nämna ett namn? Peo
denna person är det bästa som har hänt mig - Storebror
denna person finns alltid där för mig - Sandra
denna person saknar mig - ?
denna person skulle jag ringa om min pojkvän hade tagit livet av sig - Mamma


denna person vill jag kasta en sten i huvudet på - Jag slösar inte energi på sådant
denna person är bra på att kyssas - Elin
denna person kysste jag senast - Not for all eyes to see
denna person är värd guld för mig - Storebror
denna person kommer jag aldrig svika - Nathalie
denna person är kul - Krånglin ^^
denna person är gullig - Elin
denna person fick jag senast ett sms ifrån - Storebror, haha =)
denna person skickade jag senast ett sms till - Krånglin
denna person va jag senast på fyllan med - Storebror och Krånglin
denna person har jag haft roligt med - Sandra =)
denna person har alltid varit något extra för mig - Nathalie
denna person har jag släppt kontakten med - Virr
denna person kommer jag aldrig släppa kontakten med - Alla mina vänner förhoppningsvis
denna person va jag senast på toaletten med - Haha omg, ska jag minnas sånt?
denna person är min älskling - Storebror! <3
denna person är söt - Konden!
denna person vill jag inte tänka tanken på att mista - Vänner + Familj
denna person har jag bråkat med många gånger - Mamma =p
denna person hatar jag - Jag hatar inte folk, hata är ett starkt ord. Jag ogillar eller avskyr
denna person vill jag ha sex med - Pontus ;)
denna person vill jag ta en tugga av - Jimmie
denna person vill jag lära känna bättre - Vet inte?
denna person pratade jag senast med på msn - Tubbs
denna person pratade jag senast med i telefonen - Nån brud som ringt fel
denna person har jag varit ute med på natten - Sandra
denna person har jag sovit med i någon annans säng - Nathalie
denna person har jag sovit hos - X antal stycken
denna person har jag käkat godmat med - Storebror
denna person va jag senast med på bio - Hah, omg. De minns jag inte ens.
denna person kollade jag senast på film med - Hm.. Minns fan inte?
denna person skrek senast åt mig - Minns inte =p
denna person skrek jag senast åt - Dead by April, skrek dock på ett positivt sätt =p
denna person är min store bror - Nicklas Arvidsson
denna person är snygg - Oh, ska jag räkna upp flera stycken?
denna person saknar jag - Saknar flera stycken, men främst saknar jag någon brevid mig tror jag.
denna person är mysig - Finns flera!
denna person va jag senast tillsammans med - Krånglin
denna person äcklar mig - A.......
denna person skulle jag ge en miljon för att den skulle klara sig i cancer - Alla som drabbats av cancer, har lyckan att inte känna någon personligen/nära.
denna person ska jag träffa nu - John Blund



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: