Tell me, how am I supposed to get you off my mind?

2010-01-13 @ 21:07:49 / Allmänt / Kommentera (0) st
Stal denna lista helt utan samvetskval från http://kingkranglin.blogg.se

FAKTA
Smeknamn:
Har inget speciellt tror jag.
Födelsedag: 23 September
Bor: Ramsele
Arbete: Servitris/allt-i-allo

FAVORIT...
Färg:
Svart, blå, grön
Plats: Stallet, på hästryggen, på gospeln bla.
Drog: Musik, helt klart
Fordon: Häst
Film: "300", "Remember the titans" bla.
Djur: Häst, lätt.
Affär: Vet inte riktigt.
Serie: One tree hill, Glee, L-word
Café: Ingen aning
Skor: Street

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln:
Haha ja, rätt ofta =p
Gnälla: Ja, jag är nog rätt gnällig =p
Skrika: Nja, högljudd är jag men skriker, nja..
Sova: Oooh ja! <3
Drömma mardrömmar: Ja
Klä dig i svart: Ja
Hata folk: Nej, hata är ett starkt ord.
Lita på folk: Njaä. Är väldigt naiv, men har svårt att släppa in folk.

NÄR...
Åt du senast:
typ.. vid 6?
Läste du en bok senast: Häromdagen
Var du på konsert senast: Ren konsert? Ingen aning =p Men den 30:e då jäklar =D
Köpte du något senast: Igår, en snygg skaljacka, ett par skor och så.
Svor du senast: När jag byggde pussel >_<
Sjöng du senast: Typ nån timme sen när jag lajjade med gitarren
Klagade du senast: Klagade över pusselbitarna =p

VEM...
Saknar du:
Storebror saknar jag grymt mycket just nu! Jag har en del jag behöver prata med honom om =(
Gjorde dig riktigt glad senast: Hm.. måste ha varit Jonas i helgen, då skrattade jag en hel del. Och smågrisarna idag xD
Fick du sms från senast: Lälin <3

HAR DU...
För många vänner:
Man kan inte ha för många vänner.
Tvångstankar: Haha japp.
Någon annan psykisk sjukdom: Diagnostiserad borderline och depression.
Färgat håret: Jajemen, har nog bara haft min naturliga hårfärg under de första 13åren av mitt liv.
Brutit några ben: Nej, aldrig lyckats med det faktiskt
Några piercings:  Ögonbryn, näsa, tunga, läpp, navel och öron
Egen dator: Jajemen
Gjort bort dig rejält: Haha, x antal gånger ja.
Bra självförtroende: Nej, verkligen inte.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Ja, tyvärr
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja

HUR...
Går du:
Haha, inte vet jag?
Svarar du i telefonen: Om de är någon jag brukar prata med "Hallåe" annars "Jasmine"
Fördriver du tiden: Just nu i Sundmo; Gosar med djuren, pratar med Bandidos, bygger pussel, ligger med datorn, pratar med Ringmor, bygger pussel, spelar gitarr.
Hemma; Datorn, stallet, gospel, dans, simma, boxas, familjen
Mycket pengar har du: Inte så de räcker till det jag vill iallafall =p
Tjänar du pengar: Inte just nu nej.
Bäddar du sängen: Inte alls?
Ofta diskar du: På jobbet; Typ jämnt
Hemma; så sällan jag kan
Ofta städar du: På jobbet; Typ jämnt
Hemma; När jag hinner =P
Går det på jobbet: Det går bra =) För det mesta
Många stör du dig på: Stör mig nog på rätt många, ofrivilligt =p
Ofta träffar du din familj: För lite just nu =(

ÄR DU...
Förstående:
Ja, de vill jag nog påstå
Öppensinnad: Ja, de tror jag
Arrogant: Ja, tendenser
Osäker: Ja, väldigt
Intressant: Knappast
Hungrig: Sällan
Smart: Jag vill tro det men jag är nog rätt blåst egentligen
Barnslig: Ja
Liten: Haha huh?
Lätt: Väldigt lätt skulle jag vilja påstå
Rolig: Tvekstamt
Pratglad: Nja, ibland
Hälsosam: Inte det minsta
Blyg: Väldigt!!
Lätt uttråkad: Ja, väldigt!
Arg: Sällan =p
Ledsen: Rätt ofta
Glad: Ungefär lika ofta som ledsen =p
Pålitlig: Ja, det vill jag påstå.
Laglig: Ja, de är jag nog
Filosofisk: Nja, till och från
Svår: Ja, de tror jag.
Positiv: Haha nej verkligen inte.
Originell: Njaäe
Bra på att ge komplimanger: Ja, de tror jag?
Bra på att få komplimanger: Haha nej.

VÄLJ
Katt eller hund:
Hund
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Både och
Leva eller dö: "Att dö är lätt, leva är svårt. Vem sa att allt skulle vara lätt?"
Tjejer eller killar: Jag tycker om heterosexuella som jag tycker om homosexuella. Synd om dem för att dom begränsat sig till en planhalva. Själv springer man över hela plan.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: