You can't win this battle of love.

2010-01-31 @ 19:56:43 / Allmänt / Kommentera (0) st
Dagen har varit helt okej. Jag har varit galet seg dock, så jävla trött. Känner mig helt tom, så jag ska bara ta ett bad och sen sova. Annars kan det bli jobbiga konsekvenser. Haha.
Pojkarna vann efter en grym match! 6-3 till Hrss mot Modo. Duktiga pojkar!

Jag har fastnat så jävla hårt för
A promise & Trapped.
Men som sagt, inspelningarna låter lite tama i jämförelse med live. Särskilt som både Pontus och Jimmie sjunger mycket bättre live!

"Jag har hört att vuxna gör sådant här"
och mitt hjärta dog ett slag.
Söt!
Haha.

Anyhow. som sagt, det blir ett snabbt bad och sedan sova.
Ciao så länge.

"Ingen är så rå, så hård och full av ondska att ej musiken ändrar hans natur."


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: