You're so damn sexy when you're mad

2010-01-23 @ 14:50:46 / Allmänt / Kommentera (0) st
Sitter hemma hos mamma just nu.
Varit på hockey, Julle spelade..
Fortfarande huvudvärk. Tredje dagen nu.
Men det är väl kanske inte så konstigt, det händer för mycket i mitt liv just nu.

Skulle behöva komma bort ett tag tror jag.
Lämna alla bekymmer här uppe tills jag har ork att ta tag i dem igen..

Ikväll ska jag på hotellet en sväng, prata med storebror.
Funderar på att bara ligga hemma ikväll, men storebror sa att jag fick hitta på något med honom och J om jag ville. Men vet inte om jag orkar, känner mig inte sådär jättemotiverad faktiskt.
Är så stor risk att jag bryter ihop när dom jävlas med mig om jag mår såhär.
Och vill ju inte få utbrott över något som egentligen inte är deras fel.

Nåväl, de löser sig väl när jag pratat med storebror.
Skulle behöva gråta mer känns de som, fortfarande något som sitter i kroppen sen igår.
Känns inte riktigt bra =/

Nej, nu får jag rycka upp mig, annars kommer snart tårarna här där jag sitter och det orkar jag inte med.

Ciao så länge.

"The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do"


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: