Everybody loves a winner

2010-07-30 @ 02:49:38 / Allmänt / Kommentera (0) st
Var ute i mörkret och smög ikväll.
Skulle göra busstreck hos grabbarna men failade då dom inte ens var på rummet.
Så vi satt och surrade med dem på verandan istället.

Saknar hotellet så sjukt mycket =(
Sitta där på eftermiddagar/kvällar o softa.
Jobba, göra saker jag inte inte gjort förut.
Duka, stå i baren, diska. Tillochmed servera.
Jag saknar allt =(

Det tär mer och mer på mig att inte göra något på dagarna.
Har vant mig vid sällskap och att jobba.
För varje dag blir jag på sämre och sämre humör.

Men men, imorn ska jag till stallet.
Pussa lite hästmule och fota ekipagen.
De blir najs.
Surra med Carina =) Spy lite galla över folk osv ;)

Nu blire en omgång Apple-loosa och sen sova.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: