We were passionate for love

2010-07-28 @ 22:09:14 / Allmänt / Kommentera (1) st

FAVORITERNA

Glass: Gammeldags vanilj
Musik: Väldigt väldigt blandat
Färg: Svart
Film: Just nu? Hm.. Clash of the titans
Språk: Engelska
Länder: Australien
Städer: New York, La
Skolämne: Musik, Engelska
Mat: Hm, det varierar
Sport: Ridning, hockey
Såpa: One tree hill, glee
Tv Program: Hells kitchen
Efterrätt: Vaniljpanacotta
Band: Dead by April
Idol: Hayden Panettiere
Klädesplagg: Jeans & linne
Affär: Bonprix
Kex: Vet inte
Chips: Sourcream n' onion
Läsk: Coca cola, anytime
Drink: Orgasm, p2 
Bil: Lambourghini Diablo
Egenskap hos annan människa: Humoristisk, lättsam
Modell: Tyra banks

Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: Norska xD
Skolämne: Matte, historia
Mat: Makaronilåda
Affär: Vet inte?
Artist: Tomas Di Leva, Justin Beaver
Tv Program: Dawsons creek
Filmer: Monty python 
Egenskap hos annan människa: Oärlighet, vända kappan efter vinden, velighet


Kommenterat av: MOOOLLYS

Hej! :) vad trevligt att du ville slänga in en kommentar och tala om för mig vad jag äter. Jag hade faktiskt ingen aning om vad jag äter för något. Varför gjorde du så för? :) Mvh Molly

2010-07-29 @ 00:21:20
http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: