I dont understand what you want from me.

2010-06-20 @ 11:00:38 / Allmänt / Kommentera (0) st

Where should I go?
What should I do?
I don't understand what you want from me
Cause I don't know
If I can trust you
I don't understand what you want from me

Känner mig som ett skal idag.
Ett tomt skal.
Kan inte förmå mig att känna något annat än iskall arrogans.
För skulle jag känna efter skulle jag ligga i en skakande hög på golvet med någonting som jag lovat mig själv att inte hålla på med.

Istället känns det bara iskallt, nonchalant, likgiltigt.
Jag orkar inte känna någonting.

Istället agerar jag utåt som jag alltid gör. Låtsas som ingenting och ler.
Jag slår på musik som passar mitt humör och fortsätter jobba.

Så idag blir det;

Theory of a Deadman - Not meant to be
Hoobastank - Out of control
Suzanne Vega - The queen and the soldier
Lifehouse - Storm
T.I. - Dead and gone
Janel Parrish - Rainy day
Hoffmaestro - Highway man
Dead by April - What can I say, Falling behing, Promise me
Bone thugs N' harmony - I tried



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: