But then again I dont remember you

2010-03-30 @ 16:01:42 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nu har jag internet i lägenheten igen.
Så nu ska vi se om Krånglin slutar klaga på min dåliga uppdatering ^^

*gäspar*
Har nu sovit 9h på tre dagar nu.
Min kropp vill inte alls vara med.
Skulle sova hos familjen inatt för Kevin skulle iväg o titta på hockeygymn. idag. Så jag skulle skicka iväg barnen på skolan.
Sov INGENTING! inatt.. Kunde inte andas, pep och väste i luftrören. Så jävla störande!
Så klev jag upp vid 6 och åt frukost med Mamma, Pappa & Kevin.
Men de blev värre och värre, började spotta blod, hosta så jag hulkade och fick svårare och svårare och andas.
Så pappa fick skjutsa hem mig.
Tog Bricanylen och la mig i sängen.
Somnade väl vid 9. Natha ringde och väckte mig vid 2-tiden.

Har så sjukt ont i huvudet nu. Är trött och seg och skakis i hela kroppen så ska gå iväg o käka och ta en tablett.
Sen blir det stallet. Har Audi så de kommer nog gå bra. Hon är inte sådär jätteansträngande och rida. Inte som Nasse iaf där man måste va på alerten.
Ådi kräver bara ridning.

Men men, that's life.
Ska dra iväg nu. =) Ciao så länge


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: