She asked for trouble the moment she came.

2010-03-12 @ 19:35:00 / Allmänt / Kommentera (1) st
Bloggar väl ett inlägg till eftersom att jag fått klagomål på min dåliga aktivitet och uppdatering. =p

Hm.
Kanske ska köra ett musiktipsinlägg snart igen?
Ni får gärna tipsa mig om musik också, jag börjar tröttna på min spotifyspellista. Och den har ändå 1000låtar. Sedan dom andra två ligger på ungefär 700st/lista.
Så, gärna mer musiktips! Alla genres är välkomna! Utom Di leva och klassiskt ;p

Jag saknar verkligen att göra något med musiken.
Som på skolan, alltså estetiska. Få sjunga regelbundet för sångpedagog och få hjälp, regelbundna läxor som man var tvungen att öva. Svåra saker.
Olika arrangemang där vi skulle fixa ljudet, öppen scener där man fick jobba för saker osv.

Lite smådrygt och bara sjunga i kör en gång i veckan. Det ger som inte mycket när man inte får ut något konstruktivt av det.

Samma sak med gitarrspelandet, har totalledsnat på att spela eftersom jag inte lär mig något nytt.
Och jag har inte ro att sitta och nöta själv. Är för omusikalisk för det ;p

Hmm...

Jo, jag skulle skriva något om Sandra också.
Vet inte om jag vågar skriva det här dock, måste ju finnas någon slags internetcensur? Eller?
"At least give me my dreams back you negligent whore" ;)
Haha nej, Sandra är världens bästa! Alla borde ha henne som vän, peppar, roar, outtömlig fantasi.
Jag garvade så jag grät åt "Goda råd AB" och Bildleken vi körde på msn häromdagen.
Så, nu ska alla bli vän med Sandra och kommentera hennes blogg!
www.sandralarssonfoto.blogg.se

Kommenterat av: Sandra

Goda råd KKAB!! (konkursaktiebolag)



Hade skrivaren varit min vän hade du fått en räkning också.. men skrivaren tyckte väl att det inte var rätt =D



Yeeey, min egen blogghörna!

2010-03-12 @ 19:40:41
http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: