We walk the lines which the sinners led

2010-03-01 @ 12:43:14 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jag fick fan för att ha haft så bra dagar igår.

11.30 Alva hade match
14.00 Kevin hade match och jag var speaker
Den matchen slutade halv 5. Och kvart i fem skulle vi samlas på församlingshemmet för någon Taezémässa
Så stressade dit.
När jag kom dit var jag så blockerad av stress så jag fick inte fram en ren ton, jag lät piss.
Och dom flesta vet hur höga krav jag har på mig själv när jag sjunger.
Så jag blir ju såklart irriterad, vilket sätter ännu mer spärrar.
Kunde inte andas ordentligt, hade inget stöd alls, kunde inte stå still och nej fy!
Har nog aldrig gjort så dåligt ifrån mig någonsin tror jag.
Så sånt för mig leder till ångest.
Så hade världens panikångestattack igår kväll.
Skakade, kunde inte andas, grät & mådde illa.
Tids nog gick det över. Och när jag pratade med Natta lite senare på kvällen kändes det helt okej igen.

Så nu är jag tillbaka på banan. Ska strax åka till storebror och prata med honom. =)

Ciao så länge

Kommenterat av: ellin

Fin blogg! :)

2010-03-06 @ 06:27:00
http://elinpamlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: