White trash beautiful. She is only herself.

2010-03-10 @ 19:14:15 / Allmänt / Kommentera (1) st
Städdag i stallet idag.
Som vanligt var det ett brinnande intresse. *Djup sarkasm*
Det var Linnea, Jennie & jag. + Alva.
Så jag och Alva;
- Skurade Menzo's och Bella's spiltor
- Tvättade krubborna, vattenkopparna och saltstenshållarna
- Målade Menzo's vägg
- Tvättade Bella's och Menzo's borstar
- Tvättade Bella's och Menzo's skydd
- Sopade sadelkammaren
- Tömde golvbrunnarna i stallet
- Tvättade krubba, vattenkopp och saltstenshållare hos; Labri, Andean, Eau De vie, Fixa, Finelle, Lexington och Flamman
- Sopade foderkammaren
- Tvättade Menzo's fötter

Sedan grillade vi och red.
Alva red Bella och jag red Ådi.
Gick asbra, Bella måste vara det sötaste i ponnyformat som gått på fyra ben. Toksnäll! Brydde sig inte ett dugg om bilar eller dylikt.
Vi red dock inte så länge.
Ådi var också jättefin, lunkade på i stilla mak för att Bella skulle hinna med. Flänghuve som hon brukar vara annars.

Sen när jag höll på o tvätta och raspa Enzo's fötter så tappade jag telefonen i golvet. Då blev skärmen svart. Så nu kan jag inte använda den >_<
Så då skulle jag låna alva's gamla. Men då fungerar de inte o ringa med den.
Så nu är jag socialt handikappad. Skiiitroligt... Jävla fittcp.

Kommenterat av: jonas

tycker du ha blivit ganska dålig på att updatera din blogg ;p skärpning!!!!

2010-03-11 @ 21:19:40

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: