You are beginning and end.

2010-03-13 @ 17:27:41 / Allmänt / Kommentera (0) st

Somnade 4 imorse. Kollade på två filmer på tv (A)
Vaknade vid 11, aspigg så jag gick bort på grillen där jag mötte upp Carina & co. så for jag med dom till stallet.
Jag och Carina skulle nämligen rida ut.
Jag tog Nasse och Carina tog FaffaDino. Dom uppförde sig båda två =) Nasse var ju dock tvungen att bli "Rädd" för luciavagnen som stod på en ny plats på stallplan. Men det må va honom förlåtet för att han var så snäll.

Sen tog vi in Enzo och Ådi.
Enzo's fötter skulle få luftas och jag höll på att kräkas när jag tog av han skorna. Nått så mycket jävulskt vidrigt. Bläää! Luktade as! Strålen var alldeles svampig och vit gegga fanns kvar i skorna. *hulkar*
Så av med dom, tvättade av fötterna och så fick han stå inne medans jag red Ådi.

Hon var jättefin. Red bara en halvtimme men hon jobbade så bra så det räckte så. Skänkelvikningar, öppna och sluta som ingenting och så skrittade vi av ute.

Nu sitter jag hemma hos familjen och väntar på att Sandra och Johannes ska komma. Johannes ska titta på Menzo's fötter.

Så tillsvidare.

Ciao så länge.



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: