Caught up in the things you could do.

2010-05-23 @ 15:02:04 / Allmänt / Kommentera (0) st
Sjukaste helgen i mitt liv.
Men så jävla fantastisk!
Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.
Den här sommaren kommer bli fantastisk!

Så tack Storebror, Andreas, Ringmor, Jens, Samuel, Micke, Mia, Matteus och Melvin. Fantastisk helg!
Jag kan inte ens förklara varför den var så bra xD

Vi drack fredag. Jag blev ganska jätterund under fötterna och hade lite svårt att gå hem till lägenheten xD Så jävla roligt.
Var hemma halv 3. Somnade vid 3 halv 4. Upp 8 dushca och sen iväg på hotellet.
Jobbade 9-17/18 typ.
Dom andra drack nån öl under dagen men jag vägrade öppna något med alkohol. Till en början.
Gårdagen blev dock inte lika blöt som fredagen. Den var galen! För min del iaf.
Nicklas höjdpunkt var igår. xD eller är just nu också för den delen.
Helt jävla sinnessjukt.

Helgen har innehållit;
- Skador
- Spegelkrossning (mina 7års olycka började efter 10min då jag kutade in i en spånskiva och skrapade hela benet samt skar mig två gånger på glaset)
- Massa spackel
- Massa målning
- Oräkneligt antal skratt!
- Oräkneligt antal internskämt och fraser
- Samtal
- Sjuka samtal
- Massa byggning
- Massa rivning
- Pussar
- Kramar
- Kärlek i massor
- Komplimanger
- Dissar (Jag är korkad, såld för 15dollar, ful och bara en prydnadssak utan talan)

Och massor med mer saker xD
Jag har varit jätteduktig i helgen! Andreas har fått mig göra saker som jag aldrig trodde jag skulle göra.
Skruva fast spånskivor, måla, spackla, spika spånskivor, byta fönstertjofräser, riva, slita, ta sönder osv =D

Men en väldigt viktig person har fattats i helgen! <3

Nej, nu ska jag vila en stund.
Sen blir de stallet och rida Ådi en vända.

Tam'kora atavisa


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: