Glas-splitter överallt, sängen är blodig. Vad fan hände igår?

2010-05-01 @ 16:32:17 / Allmänt / Kommentera (0) st
Då var dag 1 av tävlingshelgen avklarad =)
Klev upp klockan fyra, åt lite banan och packade lite.
Åkte sedan med Carina och Stina upp till stallet där vi packade allt och sedan lastade Teddan.
Halv sex åkte vi från stallplan.
Tjugo över 7 var vi framme i Ammer.
Första klassen startade 9 så vi hade gott omtid på oss att kika runt och så.

Första klassen.
80cm
Gick över förväntan tycker jag, vägrade dock ut sig men kom till sista hindret.
Så vi bestämde oss för att efteranmäla till 90:n också.

Och wow så fint han hoppade.
Då hade båda två kommit in i det hela och det flöt på ända fram till sista hindret där det blev två vägringar. Sedan hoppade han (De va samma hinder som han vägrat ut sig på i första klassen)

Har sett sjukt många fina ponnyer, och minst lika många skräckexempel.
Men de blev en rätt kort dag. Rejält skönt!
Så nu blir de hem, ta ett bad och sova. Tagga om inför storhästarna som tävlar imorn. Så jag ska upp vid fyra imorn med.
Så då får jag lägga mig i tid ikväll/i eftermiddag =)

Nåväl. Det var det om detta.

Tam'kora atavisa (Ta hand om mitt hjärta tills vi ses igen)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: