How can I stand here with you, without be moved by you?

2010-05-18 @ 00:22:16 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ligger med datorn i knät, mäkta stolt att jag lyckades installera hårddisken själv ^^
Halvkikar på tv, dricker varm oboy och känner att livet är rätt behagligt.
Imorn måste jag dock börja göra lite nytta med ridskolans dag och barnens dag.
Kanske ha lite koll på 6 juni också.
Nåja, tänker inte tänka på det just nu iaf. vill helst sova något inatt.

Mc ringde tidigare.
Jag blev jättechockad!
Han är tydligen tillbaka i Östersund och planerar en ny festival och ville att jag skulle komma.
Hm, vet inte hur jag ska känna inför det samtalet. Har ju inget som helst intresse alls av att träffa honom egentligen. Men är sjukt chockad att han ens hörde av sig.
Shit, när hörde jag av honom sist liksom.
Förra sommaren?
Ett år går fort..
Och mycket hinner hända på vägen.
Värderingar vänds om.
Prioriteringar ändras.
Människor ändras.

Jag har nog ändrat på mig ganska mycket på många sätt sedan förra året.
Men på andra sätt är jag precis samma människa.
Lite sjukt egentligen.

Men nu svamlar jag.
Imorn blir de dressyr på Ådi, ska prova rida på tränsbett, de blir spännande.
Flamson var tokhalt idag igen så jag ska prova tömköra honom imorn och böja igenom vänstersidan för att få honom mjukare. Tror det är därför han är halt.
Onsdag pysslar jag väl vidare på hotellet, inte för att jag gör så mycket nytta men.
Torsdag blir de förhoppningsvis Vängel.
Helgen blir lugn.

Ni ser, lite koll har jag allt =p
Nej, nu ska jag ta o sova. Bara för att jag har internet behöver jag inte vända på dygnet.

Tam'kora atavisa


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: