I've been waiting all my life for the sun to make it mine.

2010-05-09 @ 16:03:20 / Allmänt / Kommentera (0) st
Hemma efter en fantastisk helg.
Nu har jag massor med ny energi, det är strålande väder och allt känns mycket MYCKET lättare.

Vi hamnade i Åsmon på grillfest igår.
Längesedan jag skrattade så mycket.
Det började i bilen påväg dit och Jonas kamp med bilstereon och solskyddet xD Sån tajming shit. xD
Sen kvällen i övrigt.
"ohnoe" *dunk*
"Moooouuuu" *juckrörelse*
Hahahha, jag trodde jag skulle döö av skratt. xD

Och idag fick jag höra att jag fått massor med beröm för att jag är så fruktansvärt smart =D De va riktigt roligt!

Så ja, summasumarum. Allt känns mycket lättare nu.

Saknar redan! <3

Tam'kora atavisa


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: