Lucky I'm in love with my best friend.

2010-05-10 @ 18:54:40 / Allmänt / Kommentera (0) st
Hade fått ett par tre skivor i min brevlåda idag?
Har det med datorn att göra tro?
Får kika det när jag kommer hem.

Har en sinnessjuk huvudvärk idag igen.
Vaknade ju av huvudvärk på fredagnatt också.

Jag och Mamma var upp till Flamson idag och vetten. kom.
Markerar hö.fram i skritt
Men efter böjprov 1gradigt halt på vä.kotafram. Ingen påverkan på höger efter böjprov.
Ej mer halt på volt mot rakt spår.
Asskumt!
Så nu ska han käka Metacam i 4 dagar och sen få en massagekur.

Jag är fortfarande alldeles glad sedan helgen.
Den var verkligen helt underbar!

Lifehouse - Everything
Lifehouse - You and Me
Jason Mraz & Colbie Calliat - Lucky
Akon - Dont matter
Sarek - Som om inget annat fanns

Går heta på min spotify just nu.

Tam'kora atavisa


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: