Take a deap breath, calm down

2010-05-06 @ 12:04:01 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jag är alldeles skakis, ögonen flackar, händerna skakar och jag tuggar frekvent på underläppen.
Jag är så jävla stressad.
Jag känner mig alldeles gråtfärdig.
Har suttit två timmar i telefon nu och försökt fixa.
Hoppborg, paintball, mekanisk tjur, sockervaddsmaskin osv. till barnens dag.
Samtidigt har jag suttit och försökt komma på andra aktiviteter till den dagen.
Samtidigt som jag har försökt planera ridskolans dag.
Och samtidigt försökt fått tag på ambulans/brandkår för att fråga om dom har möjlighet att vara med på barnens dag.

Överhängande är också gospeln, alla dom arrangemangen.
9:ornas bal. Måste prata med åttorna, repa låtar osv.
Imorn ska jag tävla, ingen stor grej men ändå något.
Stina och Fred's tävlingssäsong
Är tävlingsledare för lokala tävlingen i höst.
Medieansvarig och ska försöka uppmärksamma ridskolan i nyheter och tidningar.

Hur fan finner man styrka?
Jag är alldeles skakis och börjar gråta vilken sekund som helst.
Jag orkar inte =(

Kommenterat av: Sandra

Men varför tar du på dig alla dessa saker om du känner att du inte kan eller orkar?

den enda som kan sätta stopp är ju du själv!

nu kanske jag låter hård och dum, men.. hur kommer det sig då att du har allt detta på gång?

samtidigt som du tydligen inte orkar, eller är det nått annat som strular?

2010-05-06 @ 22:28:37
http://sandralarssonfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: