Wonder if I'll ever make it through this living nightmare

2010-05-14 @ 11:21:12 / Allmänt / Kommentera (0) st
Länge sen jag sov så dåligt som jag gjorde inatt.
Kunde inte somna, när jag väl somnade vaknade jag tio minuter senare.
Det var varmt, sen frös jag. Vaknade igen. Höll på så hela natten.
Har väl sammanlagt sovit 1½-2h kanske.

Just nu sitter jag och väntar på att Sandra och dom ska börja åka mot Ramsele.
Så vi får ha fotosession =D

Det är lustigt hur fort en månad går.
Det känns på ett vis längre, men på ett annat kortare.
Huvudsaken är att de känns bra iaf :)

Och nu börjar de hända grejer. Vad kan jag inte säga än.
Men det visar sig snart på gruppen på facebook om ni är med i den ;)

Tills vidare.

"Some day, everything will all make perfect sense. So for now, laugh at the confusion, smile through the tears and keep reminding yourself that everything happens for a reason"


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: