Dag 06. Min dag

2010-11-25 @ 20:55:31 / Allmänt / Kommentera (0) st


Min dag;

Den har dagen har varit riktigt bra!

Vaknade vid 10 imorse av telefonen som ringde, och döm om min förvåning när jag kände mig ordentligt utvilad och (chock) ingen huvudvärk!
Iaf. så var det Andreas på hotellet som undrade om jag visste någon som kunde stå i garderoben den 4:e och den 25:e så jag tror jag ska ta på mig det.
Sen vid 11tiden drog jag ut på byn, träffade Linda och pratade om reportaget jag ska göra för NordSverige om stugstölden, sen gick jag till mormor med ett brev och sådär.

Sen kom jag hem, bara Julle med sina kängurutår som var hemma. (Han har opererat båda stortårna) Så jag lekte lite med datorn och spelade lite på king, kollade kontot och lekte lite.
Sen käkade vi, pannkakor med sylt och grädde. Om nom nom.

Sedan spelade vi lite Uno, jag, Halvan o Julle.
Vid 6tiden drog jag ner till gospeln där vi gick igenom låtar tills på söndag.
Jag ska få sjunga decembernatt då =D
Och så gick vi igenom låtarna till den 9:e och den 19:e. Fantastiskt roligt.
Gick riktigt bra idag men nu är jag lite hes så jag får ta o vila rösten tills på söndag.
Imorn ska jag rida ut Ådi-san en sväng tror jag.
På lördag får de bli reportaget och söndag blir musikgudstjänsten på kvällen.

Pratade med Thomas påväg hem från gospeln och fick bra input i mina funderingar om allt. Skönt!

Nu har jag tagit sömntabletterna och ska läsa lite house of night, tvätta bort sminket och sådär.
Sen blir de sömn =)

Hadet fantastiskt raringar!
Och sedan vid 6tiden


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: