Music spins you around

2010-11-22 @ 19:59:33 / Allmänt / Kommentera (0) st
*gäsp*

Gjort ett reportage om hem & fritid idag.
Skickat iväg det + norrskogs reportaget.
Sen har jag plockat undan, dammsugit, torkat golv och dammtorkat kök, hall och vardagsrum.
Bäddat rent i sängen
och slutligen tänt massa ljus.
Just nu är jag galet trött och skulle nog somna om jag la mig men då kommer jag vakna om någon timme och inte kunna somna om.
Så.. jag får vara vaken ett tag till.
Men då kommer jag bli övertrött och inte kunna somna iaf.

Hm. jaja :)
Just nu är de sjukt skönt och avnjuta lugnet i lägenheten.
Datorn i knät. Nyduschad i en nybäddad säng.
Underbart.
Det här är livskvalité



Hingsten Certino, sveriges näst största godkända nordsvenska brukshingst.
Den största är Myromsli Svensken (Ägs också av Hans & Madeleine sidbäck.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: