Life's a hell of a ride

2010-10-28 @ 22:06:38 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag har börjat blivit riktigt lat på o blogga xD


Vad händer och sker?
Jadu.
Det mesta rullar på.
1:a november lämnar jag över US i Emelie's regi.
Från och med då kommer jag bara vara skötare och ridande.
Som sista aktivitet annordnar jag ett miniridläger, just nu är det 9anmälda barn ev. 10. som ska sova med mig i stallet i helgen.
Det kommer bli.. spännande =D
I övrigt kommer ridsidan ligga på is ett tag då Ådi-san tappat sugen. Så vi ska koncentrera oss på glädje den närmaste tiden istället för ridningen.
Så passar ju perfekt nu när lovet är, bara pussa och trycka i henne morötter ^^

Annars så händer det inte mycket.
Ev. funderar jag på att åka på Mustasch den 27nov. I bollnäs =)

Har ev. också hittat en tjej att börja spela och sjunga med.
Ska ringa henne imorn. Mamma som varit förmedlare mellan oss och det har blivit lite mycket nu så inte riktigt kommit mig för men. Nu så =)

Hm.
Drömmer mer än någonsin.
Om än det ena än det andra.
Funderar väldigt mycket just nu också.
Men det blir man inte klokare av så det lägger vi åt sidan för tillfället.

Just nu är jag relativt nöjd med tillvaron.
Jag lever och mår helt okej.
Mer kan jag inte begära just nu =)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: