Scare me to death

2010-10-31 @ 21:15:24 / Allmänt / Kommentera (0) st
Det har varit en mycket mycket lång helg.
Men det har också varit mycket skratt!

Helgen har innehållit;
- Barn
- Skratt
- Spöken
- Skrik
- Fejkblod
- Spindlar
- Mörkervandringar
- Lite tårar
- Lite sömn
- Massa fniss
- Massa bus
- Hoppning
- Horseball
- Snöbollskrig
- Slask
- Och självklart massor med hästar o ponnyer!

Jag har haft grymt roligt och jag tror barnen har haft lika roligt.
Det blev minimalt med sömn och maximalt med skratt.
Men ungarna var pigga och glada ändå.
Bara ridfröken som inte hängde med till morgonen, och ridfrökens röst.
Låter som att jag druckit ett helrör whiskey.

Tack allihopa för den fantastiska helgen!
Nu ska jag ha en veckas novemberlov och vila upp mig ;)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: