Sometimes there's no one else.

2010-10-03 @ 23:27:58 / Allmänt / Kommentera (0) st
Hade tänkt skriva ett fetinlägg om hästutrustning.
Men de får vänta tills imorgon. Är helt körd i huvudet just nu.
Två förluster på två dagar.

Lördag; Östersund. 2-2 sista perioden och med 6s kvar lyckades ÖIK peta in till 3-2 >_<
Söndag; Timrå (I njurunda). 9-3. Ledning med 1-3 efter första. Tappade till 6-3 efter andra och slutligen 9-3 efter tredje.

Annars har dom här två dagarna varit bra för mig.
Jag behövde dem.
I lördags satt jag i bilen och skrev och tårarna rann. Jag ville bara kliva ur bilen och börja gå hem igen. Så från Ramsele via backe via vängel till hammerdal satt jag och grät bitvis.
Sedan lättade ångesten. Skrattade med mamma & kevin.
For på Maxi med mamma, mormor och åke. Jag och mamma for runt som vilddjur.
Sedan sightseeing i ö.sund, torvalla centrum och rusta + coop.

Idag (söndag); Upp 8, gick hem till familjen. Åkte vid kvart i 9 mot svall.
Var framme i svall 10,30. (pojkarna hade samling 12,15), affärerna öppnade 11.
Mot Ikea och käka nått. Blev frukostbuffé.
Köttbullar, plättar, youghurt, ägg, bröd, thé, gurka.
En unge som var sjuuukt störande.
Jag spottade o fräste för hade inte rökt sedan lördagkväll/natt och var på sjukt dåligt humör.
Men tillslut köpte mamma cigg åt mig för att få mig att bli som folk igen ^^
Hööks och siba, Ikea, Ikano.
Sedan ut till njurunda. ISKALL hall.
Och hem. Halvsov någonstans från typ Sollefteå/Sundsvalls korsningen och hem
Käkade, såg idolrepris och gick hem till lägenheten.



Kan fortfarande inte fatta att du inte är här.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: