Don't let them say you ain't beautiful

2010-09-07 @ 20:41:04 / Allmänt / Kommentera (0) st
Trött, trött, trött.
Tre dagars jobb kvar, sedan är jag klar.
Idag var de rätt lugnt, vi lagade foderförrådsdörren, jag målade klart alla lister och så pysslade vi på som vanligt.

Sedan jobbade jag med Flamson, förstår att Alva blir frustrerad.
Jävlar vad de tog emot och de slår verkligen tvärstopp i vänstertygeln.
Så lite mer sånt jobb som jag gjorde idag så kommer de nog bli lättare för dem båda två.
Så ska vi ut o klättra i helgen så hästarna bygger lite muskler.

Sen red jag Enzo på lektion.
Vi skulle göra framdelsvändning i rörelse.
Dvs dom ska fortsätta skritta i framdelsvändningen. I skritt gick det bra.
Travframdelsvändning däremot. Då ska dom trava i framdelsvändningen så det blir som en piaffpiruett typ.
Så jääävla svårt och skitjobbigt för hästarna.
Enzo blev jättearg och sparkade i väggen, sparkade bakut och bockade. Sedan drog han.
Och jag bara satt o skrattade xD
Sedan skulle vi köra piaff, det gick helt okej, fick vara på honom med skänkeln dock.

Nu är mina ögon jättetrötta, men ska få sällskap en stund så får hålla mig vaken en timme till ungefär.

Tre dagar kvar, tre dagar kvar *mässar*

Nu ska jag fila ner naglarna lite, dom börjar gå av så förbannat.

Ha en underbar natt allihopa! <3


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: