Introducing me

2010-09-02 @ 16:57:23 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag känns det bättre.
Är galet trött och kroppen gör fortfarande ont.
Men en helt okej dag.

Rullade ut en 400kg's bal till lösdriftarna, fyra stycken var vi men de gick tungt xD
Men nu har ponnihästarna mat iaf.
Inga större problem idag. Var färdigmockat till 10 så då var de bara o börja sopa =D
Helt galet så lättjobbat de nya spånet är.
I helgen blir de nog en lugn uteritt på Ådi-san och annars ska jag inte göra något speciellt tror jag.
Börjar förstå folks längtan till Fredagar ;p

Och så längtar jag tills lastbilsträffen, snygga Kristin ska komma och då blir de fetröj då vi ska fira min födelsedag i efterskott.
De blir najs som fan!
Och så längtar jag tills mina kläder kommer.
Inte för att jag kommer ha så mycket glädje av dem just nu, springer ju bara i stallkläder.
Men nu blir de en dusch och sen ordentliga kläder och så smink.

Ikväll blir det inte mycket till aktivitet.
Ska iväg på gospel, sen efter det är det möte och sen hem och sova säng.

Haha förlåt Jens om jag lät otrevlig i telefon inatt, minns knappt att jag svarade eller vad jag sa. Hade somnat och var nog knappt vid medvetande ;p


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: