It's not the colour that makes us brothers

2010-09-21 @ 22:39:13 / Allmänt / Kommentera (0) st
SD.
Seriöst, jag är rädd.
Rädd för hur världen kommer se ut vid minsta lilla makt det satans partiet får.

HUR kan man rösta på SD? Det övergår mitt förstånd.
Hur tänker ni? Jag hoppas för mitt liv att ni som röstat på dem är så svensk ni bara kan bli. Utan minsta procents iblandning av något annat än svenskt blod.
Jag hoppas för mitt liv att ni bara lyssnar på svensk musik, använder svenska ord och uttryck, att ni bara äter typisk svensk mat.

Men det ni inte fattar är att Dina bokstäver är latinska. Dina siffror kom från Indien, med arabiska handelsmän. Din demokrati är grekisk. Din pizza italiensk. Din kebab Turkisk. Din potatis Sydamerikansk. Alkohol uppfanns av en iranier. Din favoritrappare har afrikanskt påbrå och den roliga killen på tv är kurd.
Du älskar att åka till Thailand och din landslagskapten i fotboll är bosnisk.

Ni har sån jääävla dubbelmoral.

Var dras gränsen för bevara sverige svenskt?
Ska man skicka ut folk med tillfällig asyl?
Vad händer sedan?
Skicka ut folk som fått asyl?
Skicka ut svenskfödda men utländskt påbrå?

Jag är rädd.
Så fruktansvärt rädd.
Och arg. Och besviken.

Sverige är ett jävla skitland!
Vi ska vara så jävla PK när vi pratar men i bakgrunden så hymlas det, det ljugs och bedras.

"Hjälp svenska medborgare innan ni hjälper andra"
Så du menar att den dag det blir krig i sverige ska inget land ta emot dig för dom har nog med sina egna?
Du ska få leva i ständig skräck varje dag för din familj och dina vänner.
Du ska få känna på svälttider.

"Invandrarna tar våra jobb"
Hah, får jag fråga hur många känner du som skulle ta ett heltidsstädjobb?
Inte många. Ingen av dom jag känner skulle ta ett städjobb.
Dom är för fina för det med sina utbildningar från gymnasial eller högskolenivå.
Invandrare kommer hit LÄKARutbildade och tar städjobb som ingen annan vill ha..


NEJ USH!
Jag blir så arg!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: