Jag blev ett måndagsbarn

2011-04-17 @ 16:51:09 / Allmänt / Kommentera (0) st
Hela livet blev en helg.

Har haft sjukt mycket för mig senaste veckan ^^ Därför jag inte bloggat.
Känns så skönt att jag knappt behöver bloggen längre.
Sen mitt liv förändrades tvärt så har jag inte längre något behov av att skriva av mig.
Sen h*n försvann ur mitt liv har jag mer energi att lägga på annat.
Helt fantastiskt!

Gospelkonsert, två reportage och hästskötarsysslor har min helg kantats av.
Timrå igår var fantastiskt! Alla Ramseleekipage var fantastiska! Och att jag fick träffa världens finaste gjorde inte saken sämre direkt ;)
Zimon, du är underbar!

Anyhow. Monia vann 1m. En stilklass.


Och alla andra ekipage skötte sig fantastiskt!


Nu ska jag finslipa detaljerna på ett av reportagen och skicka in det. Sen får det va nog för idag =)
Då ska jag hem och städa lite och sen sova.
Upp o jobba imorn =)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: