Papa, can you hear me?

2011-04-06 @ 18:51:48 / Allmänt / Kommentera (0) st
Har en förjävlig hosta >_<
Och snorig som fan. heltät i bihålorna jämnt.

Idag failade jago min mentor rätt rejält xD
Haha sjukt fail alltihop.
Men blev iaf. en tripp till Näsåker, ett välkommet avbrott från målandet även om varken bilen eller vägen var den bästa =P
Så har vi eldat pinnat, målat lite mer och typ.. Ja. det var väl det.

Haha Leif var så gullig idag.
"De va tomt i morse Jasmine"
Jaså?
"Ja, ditt vanliga morgonkvitter saknades"

Så gulligt ^^ Jag kvittrar alltid godmorgon när jag kommer upp men idag hade jag telefonkonferens på skype så blev sen upp imorse.

Nu väntar jag på att Stina ska höra av sig så ska vi fara till stallet.
Ska fota henne lite.

aja. hej så länge =)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: