10 djupa andetag.

2011-02-16 @ 17:26:20 / Allmänt / Kommentera (2) st
Ja hej jag skulle vilja prata med en arbetsförmedlare i Sollefteå.
- Jaha, är det inget jag kan hjälpa dig med?
Nej det tror jag inte
- Ja men förklara så ska vi se.
Ja jag vill få slut på alla papper som ni skickar till mig ang. information om än det ena än det andra. Jag har redan en praktikplats.
- Ja då ska du nog prata med någon i Sollefteå.
(NÄHÄÄÄ)
Ja..
- Då ska du ringa **** *******
Okej tack.

*ringer*

- Arb.förmedlingen sollefteå.
Ja hej jag skulle vilja prata med en handläggare.
- Ja då ska du ringa **** *******
(Här blir jag då åter kopplad till växeln jag ringde först)

*ringer*
(OBS. lägg till 20min kötid /gång jag ringer)

Ja hej jag skulle vilja prata med en arbetsförmedlare i Sollefteå
- Ja men då ska du ringa *** ** ** **
Okej........ tack........

*ringer*

- Arb.Förmedlingen Sollefteå
Ja hej. Du. Jag undrar varför ni skickar massor med informationspapper till mig trots att jag har en praktikplats?
- Jaha, vem har du som handläggare?
Jag har ingen aning...
- Ja men jag ser här att din handläggare är sjukskriven.
(JA MEN DÅ VET DU JU VEM MIN HANDLÄGGARE ÄR DIN JÄVLA KOSSA)
Jaha, vem har jag istället då?
- Det kan jag inte se.
Nähä, ja men iaf. så har jag redan en praktikplats.
- Ja det kan ju bli så när man precis börjat.
PRECIS BÖRJAT!? Har haft platsen sen årsskiftet och platsen var klar i December
- Ja men så många papper kan det ju inte va?
NÄHÄ!? Jag har fått tre papper bara denna vecka. 2 om informationer som jag redan varit på och ett om hur man får praktikplats.
- Jag kan bara se ett papper här.
Ja bra, ni har inte ens koll på vilka papper ni skickar ut.
- Ja men så många papper är det inte.
NÄHÄ!? Ska jag skicka tillbaks dem till er så får ni se???
- Ja men då skriver jag en anteckning om varför du inte var på dessa.
Ja va bra.
- Ja så nästa gång du får ett papper så ringer du och säger att du är på prakik
Ska jag ringa 3 gånger i veckan!?!?
- Nej din handläggare får ordna det men det kan ta tid innan han kommer in i det.
Han? Då vet du ju vem som är min nya handläggare
- Ja ev. men det är inte riktigt klart än.
Nehe så då ska jag alltså behöva ringa ändå framöver?
- Nej jag gör en anteckning så ska det nog gå bra.
Ja bra. tack......



Sådär såg min eftermiddag ut.
Ni ska barmhärtighetsavlivas hela högen era förbannade idioter.

Kommenterat av: mari

jaha, det funkade inte med en liten sång då????suddasudda.......

2011-02-16 @ 21:47:11
Kommenterat av: Hon med ett S

ja, det är därför jag har skrivit ut mig från af.. fan va skönt det är ^^

2011-02-16 @ 22:14:58

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: