Massor med listor

2011-01-05 @ 07:29:46 / Allmänt / Kommentera (3) st
Namn: Elena Jasmine Öberg
Smeknamn: Jaz
När är du född? 23 september 1988
Anser du själv att du är snygg? Jag har mina stunder
Pepp just nu: Inget alls
Hur många på din vännerlista har du hånglat med? Vilken vännerlista?
Saknar du någon nu? Yes
Har du några högklackade skor? Ja
Vilken är din favoritfärg? Svart och rött
Har du blivit hotad via telefon? Ja
Längtar du till din nästa födelsedag? Klart jag gör
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Nej, brukar få höra att jag ser ut som 16
Skulle du kunna ha silikonbröst? Nope
Jag älskar: Våren, vännerna, familjen, hästarna, musik
Jag hatar: Spindlar & Fjärilar, clownen pennywise
Just nu är jag: rätt chill
Klädaffär: Bonprix
Skola: Går ingen just nu
Klass: Går ingen just nu
Dricker du: Ja, annars blir man ju uttorkad
Tycker du om fester: Njaä, beror på
Gillar du att prata i telefon: Ja
När drack du sprit senast: Dagen före nyår

VEM:
vill du vara med just nu: Tom!
saknar du: Natha <3
ringde dig senast: ehm... hm.. vet inte =P
sov du i samma med säng som senast: Nallen
vill du gå på en konsert tillsammans med: Vem som =)
är din bästa kompis: Natha!
kramade du senast: Ådisan
var du på fest med senast: Hotellet?
lagade du mat med senast: Min micro
har du köpt den dyraste presenten till: Vet inte
tog du ett kort på senast: Förrgår =)
har du flest meddelanden av i din inkorg: Har inga i inkorgen
gjorde dig glad senast: Tom!
gjorde dig besviken senast: Vet inte
gjorde dig arg senast: Vet inte =P
Vem såg du på film tillsammans med senast: Ingen aning
Vem umgås du mest med: Hästmänniskorna


Lyckopiller:

* Stallet
* Ådisan
* Familjen
* Skype + tillhörande ;)

Låtar som knarkas:

Nelly - just a dream
Avenged sevenfold - Seize the day
Avenged sevenfold - Dear god
King-Kong music - När man var barn
Lasse Tennander - Rötter
Disney Characters - It feels like christmas
Jia Clayton - Pocket full of sunshine

Ultimata partylåtarna:

* Lorentz & M.Sakarias - Mayhem
* Italobrothers - Stomp on the ground
* Manian - Welcome to club

Just nu så:

Är jag: Rätt chill
Mår jag: Helt okej
Gör jag: Fyller i denna lista
Vill jag: Soooova och vakna utan huvudvärk
Ska jag: Snart lägga mig

Senaste:
Kompis du träffade: Mamma
Personen du pratatade i telefon med: Nath
Du fick sms av: Freddey
Du kramade: Ådisan

Idag:
Är det: Onsdag
Kläder: Inga alls

Imorgon:
är det: Onsdag
planer: Inte mycket

Favorit:
Nummer: 5
Färg: svart
Årstid: Höst/vår

Frågor och svar:
Det första du gjorde i morse? Pratade på skype
Vad åt du sist? Risgrynsgröt
Vad irriterar du dig på? Just nu? Inte mycket
Tror du på distansförållande? Njaä
Vem tänker du på just nu? Tom
Tror du att personen tänker på dig med? Ja de tror jag =)
Vart reste du sist? Ehm... minns inte =P Sundsvall med carina tror jag
Vad gjorde du igår kväll? Såg film, skype:ade, chattade osv.
Kärlek, skönhet eller kreativitet? Kärlek och kreativitet.
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja
I vems säng sov du i igår? Min egna underbara!
Vilken färg har din tröja? Har ingen
Saknar du någon? Ja.

Sorg:
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Ja
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
Gråter du när du skadat dig? Nja, beror på hur allvarlig skada.

Lycka:
är du en glad person? Relativt =)
Vad gör dig glad? Hästarna, musiken, vännerna, familjen, ja, allt i min vardag helt enkelt
Önskar du att du var lyckligare? Nja, man måste kunna uppskatta dom bra dagarna.
Kan musik göra dig glad? Oh ja!

Kärlek:
Har någon annan än din familj sagt ’’jag älskar dig’’? Ja.
Har du någonsin sagt ’’jag älskar dig'’? Ja.
Har du en flick/pojkvän? Nej
Är du nöjd med det? Nej
Har du varit otrogen någon gång? Beror på om man räknar otrohet om man har en paus i förhållandet.

Relationer;
Vad ser du hos en partner? Allt
Till vem sa du jag älskar dig senast? Nath
Känner du att du älskar dina närmaste vänner? Ja.
Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? Nej.
Hur länge har du känt din bästa vän? Oj, Sandra: Sen typ 4:an. Natta: Sen typ 5:an? Elin: Sedan ettan i gymnasiet, Jonas: Sen 9:e klass
Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? Ja. Tveklöst.
Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? Ja.
Vilken relation har du till dina klasskamrater? Hade, en rätt bra relation
Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet? Ja, det kan bli komplicerat men.. kärlek vet inga regler eller gränser
Läppar eller ögon? Ögon
Kortare eller längre? Längre
Snygg mage eller snygga armar? Snygga armar


Har du någonsin;
Druckit bubblor? Ja
Tappat bort glasögon/linser? Ja xD
Brutit ett ben? Nej
Röntgats? Ja, ett flertal gånger
Krossat någons hjärta? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Nobbat någon (som haft känslor för dig)? Ja
Gråtit när någon dött? Ja, ett flertal gånger.

Personer;
Vad tycker du egentligen om kungen? Ingenting.
Tycker du att prinsessan madeleine är snygg? Nej
Vem vill du se som julvärd julen 2008? haha 2008? xD
Vem är den bästa läraren du någonsin haft? James Evans + Benka
Vilka är dina förebilder? Min mamma! <3
Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? HAHHA Nej, verkligen inte.



Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Elena Jasmine Öberg
Smeknamn: Jaz,
Låt just nu: Ingen alls
Om du röker: Ja
Beroende av: Musik, ciggaretter och bekräftelse
Favoritkaraktär(er) i bok: Jacob i Twilight
Vem behöver du mest just nu?: Ingen aning?
Vad tror folk om dig?: Nonchalant, arrogant som tror hon är bättre än andra
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon? : Jag försöker aldrig imponera på folk tror jag =p
Hur imponerar man på dig? : Ärlighet, ödmjukhet
Brukar du skratta för dig själv? : Haha ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "De brukar låta så :)"
Vilken är din favoritmålning?: Ingen aning?
Vart bor du: Lägenhet
Trivs du där: Ja <3
Äger du några converse: Japp
Festar du mycket?: nope
Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil/operatör: Just nu; LG GT540 Optimus/Halebop
Är du allergisk i mot något: Pälsdjur, hö, damm, gräs, pollen, nötter
Har du haft sex idag: Nope
Nästa mål i ditt liv? : Ingen aning faktiskt, få lite struktur kanske?
Hur svarar du i telefon? - "Jasmine"
Vem ringde du senast: Minns inte
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: :P
Antal sömntimmar inatt: Hitills, inga alls.
Sov du ensam: Ja
Tycker du om din pappa: Underbar <3
Brukar du komma i tid: Ja
När mår du bra: När jag får göra sådant jag tycker om
När blev du fotad senast: Häromdagen
Hur känner du dig nu: Rätt chill
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Äckligaste som finns
Är du smart?: Hyffsat
Är du aktiv i skolan: Inte nu längre =)
Vad saknar du: Vänner =P
Hade du en bra kväll igår: Ja =)
Favorit dryck på morgonen: Mjölk
När brukar du gå och lägga dig: Allt mellan 22-02 eller inte alls
Är du blyg: Ja, ganska
Sysslar du med någon idrott: Ridning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Förälskelse, Ja. Kärlek, Nej
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: Inte så mycket, dricker sällan
Har du spytt offentligt: Nope
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Göra helikoptern XD
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Mamma
Är du nöjd med ditt liv: Relativt =)
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: Nope
Är du bortskämd: Ja
Vad gör du i morgon: Ingen aning =)

HAR DU
1.varit tsm med fler än 3 st personer? -Ja
2.sovit i en annans säng? - Ja
3.hånglat med någon? - Ja
4. varit kär? - Ja
5 tyckt att din kusin är het? - Nej
6.sovit naken? - Ja
7.kört över hastighetsgränsen? - Nej
8.målat om ditt rum? - Nej
9. dansat framför en spegel? - Ja
10. fått hicka? - Ja
11.dumpat någon? - Ja
12.stulit pengar från en kompis? - Nej
13.hoppat i en bil med folk du just träffat? - Ja
14.varit i slagsmål? - Ja
15.smygit ut ur ditt hus? - Jaa.
16.haft känslor för någon som inte känt detsamma? - Ja
17.hånglat med en främling? - Ja
18.är du kär i någon just nu? - Tyvärr ja

Kommenterat av: Mimi

Knycker, rakt av...är det ok? :o (ämnar såklart att ändra svaren!)

Kram på dig vännen! <3

2011-01-05 @ 10:14:28
http://heartdisease.blogg.se/
Kommenterat av: Sandra

Öh, jag började i ramsele i 4an, då gick du i 3an! =P

2011-01-05 @ 13:28:58
http://sandralarssonfoto.blogg.se/
Kommenterat av: jonas

oh shit,, visste inte att ja räknas som din vän :P

2011-01-05 @ 20:24:31

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: