You see it, and you want it.

2011-01-12 @ 13:25:26 / Allmänt / Kommentera (0) st
Varit i stallet nu på morgonen.
Ridit Bea åt Monia eftersom hon är i S-vall o shoppar åt Melle idag.

Snacka om trevlig bäbis, allt gick jättebra =)
Hon var lite fundersam då jag satt upp, mamma var ju försvunnen såg hon ut o tänka.
Så hon visste inte om hon skulle röra sig eller inte. Men tillslut så =)
Då drog någon igen ridhusdörren bakom oss >_<
240blås långsidan upp och sen stannade vi och var lite upprörda ^^
Men de gick bra. Hon var jätteduktig bäbis!

Ikväll ska vi ta ut en sadelprovare på Flamman, och så har vi nattning.
Jag är helt sjuuukt trött.
Imornkväll är de hoppträning, då blir de fota igen. Woho :D
Kommer bli överfullt med hästbilder på min fbook :P

Nej, nu ska jag spela lite wii =D=D

Ciaaao


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: