Pain, I can't get enough

2011-07-12 @ 09:51:54 / Allmänt / Kommentera (0) st
I rather feel pain then nothing at all..

Idag fyller världens bästa pappa år! <3
Så eftermiddagen ska spenderas med familjen.
Men först är de 5h's jobb kvar.
Har hunnit göra salladsbuffen, fylla på kakdisken, börjat göra potatisbakelser, två tårtor, sommarwienerbröd, krämwienerbröd och vanliga wienerbröd.
Samt jordgubbsbakelser.
Så nu ska jag göra bollar av potatissmeten och sen rulla marsipan.
Sen ska jag göra grodor.
Så har vi beställning på mackor och kaffe.
Och så ska jag göra lite fler chokladbollar.
Sen kommer varorna.
Så är det väl tänkt att jag ska äta någonting o sen städa bageriet.

Ikväll blir en tidig kväll, var så sjukt trött imorse så inte värt o va uppe länge. Måste orka hela denna vecka och det kommer vara mycket folk!
Inte idag tror jag dock.. blåser storm ute och kommer börja regna när som helst.

Nej, nu är morgonrasten slut så nu ska fröken trava in i bageriet igen.

Har hjärtesorg ang. hästarna också. Bellman blir ledig till hösten och jag är så jäkla sugen.
Men han är ju så liten, och ska jag sluta på Sassa nu när hon börjar bli så fin?
=( Ush, jobbigt är de


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: