So freakin' bad

2011-07-02 @ 10:51:09 / Allmänt / Kommentera (0) st
Är smått tärd i kroppen..
Jobb mån-fre och så idag.
Bakat sommarwienerbröd, krämwienerbröd och slängt ihop en sockerkaka.

Igår var jag och syskonen bus på cirkus.
Clownen var extremt läskig till en början men blev charmigare o charmigare.
Shettisarna var ju bara för söta och katterna likaså.
Häftigast var lätt en äldre man och en kvinna som körde ett rytmnummer och sen körde lite med ballonger och ett armborst.
Stina och Emmy fick en kompis :P Clownen Sebastian.
Alva fick rida på en av kamelerna också, sjukt fulsöta dom är ^^

Klippte mig igår också.

Känns helt okej, lite svårstylat men de lär man sig :)

Skönt de ska bli o va ledig sön-mån. Sen är de morgon tis-ons och sen är jag ledig tors-fre och då åker vi till Övik på hästivalen där Stina & Fred ska debutera 1m på fredagen.
Lör-sön är jag ledig. Lör är de dock edseledagen så ska dit o göra ett litet reportage.

I övrigt är de lugnt, Är helt hästledig i sommar och åker upp när jag känner för det och pussar på ridskolehästarna. Annars är jag helledig.

Känner av gräset värre än någonsin, är trött jämt, nyser och det kliar i hals och ögon.
Kan man inte bestämma EN dag då alla ska klippa sin gräsmatta så kan vi allergiker stanna inne den dagen och sen få va ute resten av veckan? Nej då, iinte de.

Var hos Storebror med Stefan häromdagen. Var sjukt skönt o vara där igen, går alldeles för länge mellan varven. Vi drack någon öl/cider surrade och hade skoj.
Otto, Tilon och Linus var också där.
Mys mys.

Idag ska jag bara ta de lugnt sen jag slutat, mysa hemma hos familjen och bränna lite skivor.
Imorn blir de tv-kväll. The big four spelar och spelningen live-sänds på svt. Så 21,30 hoppas jag att ni kikar på ettan för då är de METALLICA!!

Nej, ska gå o göra lite nytta nu.
Ciao


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: