Inget med dig som är underbart

2011-03-29 @ 17:21:59 / Allmänt / Kommentera (1) st
Gått o diggat hela dagen.
Varit oförskämt pigg hela dagen. Sinnes.
Varit huvudvärksfri fram tills nu, antar att det är sömnbristen.

Blev sprutlackerad i håret och på armen idag. Jag stod tydligen mitt i skottlinjen ^^
I övrigt ser jag ut ungefär som vanligt, färg under naglarna, i ansiktet, på linnet och på byxorna.
Men de funkar.
Imorn ska jag tydligen slipa stolar..

Men men, dags å åka hem o byta om till stallkläderna.
Undra vilken häst jag har idag?

Kommenterat av: Jimmy

Nu sitter jag och läser i din blogg.

Lämnar lite spår efter mig innan jag går också :-:-:-:-:-:-:-:-:-:

Så! färdigt :=)



Take care! Hugs and kisses!!

2011-03-31 @ 12:24:41
http://www.olandskillen.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: