Jag ska göra dig till min

2011-03-31 @ 17:17:13 / Allmänt / Kommentera (0) st
Lååång dag. Börjar bli rejält trött, måste tagga till. Ska ju leka ridlärare ikväll.
Idag har de varit full rulle!
Gick upp imorse, rätt skönt. Piggnade till.
Så slipade jag fler stolar. HUUU så less jag var.
Sedan monterade jag ihop stolar som var färdigmålade.
Vi bar ner bord och bar upp stolar, kvistmålat två bord, tvättat två bilar, monterat isär bordsskivor mm.
Så frågade jag Sture om han hade något jobb till mig.
Då tar han mig till ett jäkla mordvapen, praktiskt taget ber mig om att kapa min egen hand och sen plocka järnflis ur ögonen med pincett.
(Var någon jäkla såg, klinga, rondell-sak man kapade järnbitar med)
Dessutom flög det MASSOR med läskiga svetsloppor! Fy faan!
Så då fick jag flirta in mig hos Helge som gnällt på mig hela veckan att jag ska prova färgsprutan, så jag sa att då kunde jag göra det så kunde han kapa ^^
Så så blev de.
Så har målat med färgsprutan också.
Imorn har jag lite stolar o montera, ett par pinnar (bordsben) att måla, och nå vinkeljärn som de ska göras hål i..

Ikväll ska jag leka ridlärare som sagt.
Hittat en rätt kul bomövning.
Dom ska dock få välja om dom vill rida bommar eller rida dressyr.
Jag har redan gissat svaret ^^

Nej, dags o gå iväg och handla o sen byta om o fara till stallet.
Ciaao


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: