Hör dig på natten, ser dina spår.

2011-05-08 @ 11:26:11 / Allmänt / Kommentera (2) st
Stalltjänst igår.
Dagen var lång, blev 13h i stallet. Men de kändes ändå aldrig jobbigt eller så =)
Lasttränade Fido & Doris, båda skötte sig över förväntan.
Flugan och lilltjoppas de två nya hästarna skötte sig också bra. (Butterfly & Hugo)
Flugan hoppade på min fot, men de var ju ändå dags för en skada. Var så länge sen sist =)
Så en bra dag igår i korta drag.
Idag ska jag bara ta de lugnt, så blir de möte ikväll.

Kommenterat av: alma

hej läste på en blogg att du saknade Blaze ifrån strömsridklubb, har du ridit där? ägt honom eller har han stått i ramsele ? :D tacksam för snabbt svar!

2011-05-14 @ 12:37:49
Kommenterat av: Alma

Jag har ridit i strömsund :)

2011-05-16 @ 17:44:04

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: