Långa nätter

2011-05-04 @ 10:19:56 / Allmänt / Kommentera (0) st
Det har varit ett par långa dagar och dagarna har varit smäckfyllda som vanligt.
Igår var vi i sollefteå (jag och helge) och jag var hos arb.psyk och fick träffa en karl som skulle göra en utredning på mig. Men Johanna hade skickat mitt dokument till honom (Som jag skrev här innan) så det blev ett kort möte så istället letade vi upp reklamkompaniet och hämtade skylten till cafét.
Iaf. så började han först misstänka aspberger men ändrade sig snart till borderline så han remitterade mig vidare till psyk, så den utredningen lär inte komma igång förrän till hösten

Otroligt nog är jag lite i valet och kvalet hurvida jag vill vara kvar på Aktus eller om jag vill ner på cafét. Har inte riktigt bestämt mig än. Chansen för jobb är större på cafét men arbetet på aktus passar mig bättre kroppsligt.
Jag saknar Enzo så de gör ont i hjärtat. Hans tomma spilta är vidrig, tur att Nasse har flyttat dit och enzo's skylt har jag hemma så den ska upp på vägen brevid Paris =)
Sassa flyter på, hon har blivit fantastiskt fin i dressyren och är väldigt rolig att rida nu för tiden.
på lördag är de stallvakt.
Den 12:e är de gospelkonsert
Den 13:e begravning
Den 15:e ponnytävling, första för säsongen. wohooo! Äntligen!
Så de är som vanligt här. Mycket o göra, lite tid, stress stress...
Nåväl, dags o slipa bort spacklet från amplarna.
Ciaaao!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: