Nåja, vad är en bal på slottet

2011-10-31 @ 07:46:43 / Allmänt / Kommentera (1) st
Gör sista dagen på mitt älskade fik idag. =(
Det känns i hjärtat och jag går mest bara runt o flummar. Känner och pysslar.
Sista dagen..
870h på 5månader. I snitt 174h/månad.
Halva min vakna tid..
Känns så galet tråkigt, det här jobbet passade mig och jag gjorde det bra. Men i slutändan är det inte värt att må dåligt över.
Idag lämnar jag in min sista tidrapport och sen  påbörjar jag nya äventyr.

Är inte orolig för o bli arb.lös. Det hinner jag inte bli.
Imorn drar miniridlägret igång. På torsdag/fredag är de träning.
Lördag är tävling och party.
Söndag är stallvakt.

Veckan därpå börjar jag 4dagar/veckan på pizzerian. Ett litet vik.
Sen har jag lite andra krokar ute som jag hoppas kommer kunna ge något.
Arbetslös blir jag inte, det är jag för bra för.

Har fått galet mycket positivt och egoboozt de senaste veckorna trots jobbet.
T.ex i fredags blev jag så galet glad.
Fick rida Karma, inte den lättaste.
Hon hoppade och studsade och for och jag kände mig mest som en vante.
Men fick galet med beröm över att jag red henne så bra, hade sån balans i kroppen och hur bra känsla jag hade att rida på hinder. Samt att jag klarade av alla typer av hästar.
Det värmde så i hjärtat!
Och sen att pizzerian nekade en tjej för dom ville ha mig ist.

Och så fick jag krama på storebror häromdagen!

Och min fina Sam, fina fina Sam. Herregud, vad har jag gjort för att förtjäna någon som honom. Älskade hjärtat!

Och mamma, min goaste finmamma!

Åh, allting bara värmer i hjärtat.
Så trots en lite sorglig dag på cafét så har jag nytt jobb på g redan i eftermiddag. Om jag får det eller inte vet jag inte än. Meen det visar sig :)
Ha en fantastisk dag alla vänner.
Nu blickar vi mot nya äventyr!

Kommenterat av: Winter

Kanse för att du är fantastisk, Man brukar få vad man förkännar.

2011-10-31 @ 14:31:09

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: