Piller-trillare

2011-10-06 @ 09:31:54 / Allmänt / Kommentera (2) st
Diklofenak
Tradolan
Citodon
Ipren
Alvedon
Multivitamin
Ört/fiber
Omega 3
B-vitamin
Astmaspray
Zyrlex
Lergigan

Dagliga dosen just nu. Herregud, inte konstigt min kropp mår dåligt egentligen..


Nåja, gjort två tårtor nu på morgonen, en princess och en aktus-tårta ^^
Gjort wienerbröd, krämwiener och vaniljkammar i vanlig ordning.
Nu kokar jag ägg så jag kan äta mellis och sen drar jag igång med något annat. Vad vet jag inte riktigt.
En "uppvikt" tårta med tre lager kanske? Ska provas :)

-0,5kg nu btw ^^

Kommenterat av: Karolina

du, inte för att va elak lr så..

men är de så smart att lägga ut alla piller som du käka? folk kan ju faktiskt tro att du är.. beroende på ett annat sätt. förstår du? :/

2011-10-13 @ 14:51:36
Kommenterat av: sofie

hon vill ju ha uppmärksamhet ang det d är bara det. som i skolan när hon satte sig så högt så att alla skulle höra när hon pratade med sin kompis att hon måste på psyk. lr satte sig och började skära sig i armarna runt folk på skolan.. samma visa än..

2011-10-20 @ 11:29:38

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: