Dom säger att är man utvilad på måndag morgon har man haft en tråkig helg.

2011-09-26 @ 10:16:44 / Allmänt / Kommentera (0) st
Självklart är jag helt knäckt.

Fredag:
Vaknar, ligger och drar mig i sängen, svarar på massa grattismedelanden på fb. Öppnar första paketet, ett smycke med form av en pusselbit. Från hjärtat! <3
 Vid 11 kommer Ulla och vi surrar en 40min och sen drar jag igång och städar.
Sen kom Julia & Alva och fikade och jag fick paket.
Jeanette kommer och fikar fick kol och melass till vattenpipan
Sen käkade vi och sedan kom allihopa.
Mamma, pappa & Julle först. Fick bidrag till färg i lägenheten, blommor mm.
Sen kom mormor & åke, Kenneht, Camilla, Jesper & Emil och till sist Linda & Hinke
Sen drog jag och mamma iväg och skulle sälja åt ridskolan med Karin.
Men vi stängde efter 1½ h för det var stendött.
Gick istället ner och hängde en stund i resturangtältet och sen gick vi hem.

Lördag:
Vaknade 9, gjorde mig iordning och gick ner på området. Fotade, sprang runt.
Tatuerade mig; "You never know how strong you are until being strong is the only choice you have" pryder nu min högra underarm.
Drog ut igen och gick runt en stund med hjärtat, kollade på vilden från vilhelmina och en bil som ställde fast längs vägen upp mot byn.
Sprang runt lite mer, fotade allt jag hann med.
Åkte även helikopter, vilket var sjukt häftigt! Så jääkla härlig upplevelse!
Godisregn, armbrytning, Fredrik lundman osv.
Pratade mycket med Erik Lundman som var helmysig!
Träffade sedan på Stefan så sprang runt med honom, kollade på vilden för andra gången och sedan sprang runt ännumer.
Kollade på prisutdelningen.
Sen kom Sam och Fabbe och plockade upp mig, vi käkade och försökte sedan peppa till.
Drog ner på området, fotade lite mer, drack, umgicks med folk, sprang emellan Svar och resturangtältet.
Vid 12 hade jag sån huvudvärk så jag och Sam gick hem och la oss.

Söndag: Vaknade vid 10, låg och slöa till 2. Hem till familjen, slöade vidare, la in massa bilder och skrev lite.
Drog sen hem, kollade på ponnyakuten, time out, mästerfotografens hemligheter och filmen déja vý.


och idag är det jobb.
Nu gör jag sista veckan på cafét :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: