Besökstopp

2012-08-09 @ 15:29:35 / Allmänt / Kommentera (0) st
Igår igen. Sjukt roligt =)
Idag har det verkligen varit full rulle på cafét. Roligt med så mycket folk och när alla är positiva och glada =D

Min rygg är värre än vanligt idag dock, vilket oroar mig lite. Men det är bara att stå ut.
Nu ska jag ta o börja städa så jag är klar vid halv 6 då jag stänger för då ska vi upp till Alexandra på fika.
Överraskningsparty för Christoffer som fyller år idag =) Är massa folk inbjudna, stallmänniskor som ligger nära hjärtat såklart!
Sen ska jag iväg och sjunga med kören! Äntligen! Som jag längtat efter dem!

Sen imorn blir de jobb och sen gör jag helg. Ledig hela helgen :D
Så får väl se vad som händer då.

Men nej, nu ska jag ta o göra Christoffers tårta snart. Slänger självklart upp en bild på den sen. =)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: