Dag 1 - Lite om mig själv

2012-08-06 @ 20:48:29 / Allmänt / Kommentera (0) st
 
Jasmine Öberg heter jag.
Är snart 24 och är född och uppvuxen i en liten by i västernorrland.
Är en mångsysslare av särskilt slag. Hästar är min stora passion och likaså musik/sång.
Har haft de flesta typer av hästar och ridit totalt i 13år. 
I musikväg så är det sång som gäller och ett visst hjälpligt handikapp på gitarr ;)
Annars så fotograferar jag en hel del, har nyligen köpt en ny kamera eftersom min gamla la av. Det blev en Nikon D5100 som jag trivs väldigt bra med =)
 
I övrigt så gillar jag att skriva och är frilansjournalist till tidningen Nordsverige
Jobbar f.n på ett café där jag trivs bäst med att göra tematårtor så som princesstårta, spindelmannentårta eller liknande.
 
Ja, det var väl lite om mig.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: