Jag kanske inte säger det så ofta.

2012-08-16 @ 15:56:53 / Allmänt / Kommentera (0) st
alltför sällan formar det i ord.

Idag var det galet med folk på cafét igen =)
Roligt!
Gick halvbra o sjunga igår..
Sjöng sjukt dåligt på repet men sen när de var folk gick de bättre.
Har för dålig disciplin, haha. Latar mig då de inte är folk som lyssnar.

Nu blir de nån timme till på cafét, sen mata hästar och sen öva tills imorgon.
Har fortfarande inga nerver på g. Men de kommer väl.

Nu till något annat.
Jag har ca. 35 unika besökare per dag denna vecka, vilka är ni? =)
Jag skriver ju mestadels för min egen del och det är roligt att såpass många vill ta del av min rätt händelselösa vardag.
Så vilka är det som läser egentligen?


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: