Finbäbis

2012-12-13 @ 22:03:00 / Allmänt / Kommentera (0) st
Enzo sköter sig bra.
Igår red vi hela ett halvt varv i ridhuset ensamma ;) Utan någon som höll oss i lina.
Inga protester alls förutom att han tycker bättre om att backa än att gå framåt. Haha.

Idag var de mer protester, hade nosgrimma för första gången och så skottade Christoffer stallplanen så blev lite rörigt i bebishuvudet.
Men men, två varv kom vi idag =)
Och eftersom det var lite protester men han fogade sig så får han vila imorgon.

Idag tävlade jag och Chris, jag knäckte honom igår. Han knäckte mig idag.
Nu står det 1-1 inför "The ultimate fight" imorn. Haha.
Jobbar bara halvdag imorn iom. att jag jobbar andra halvan på pizzan.
Tråkigt när de är hoppspec och jag har missat två gånger + massa ridlektioner redan.
Men men, har ju massa hästar o rida på om jag vill =)

Nu är det sovdags för lilla fröken, godnatt!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: