What a beautiful day

2012-01-16 @ 22:45:24 / Allmänt / Kommentera (0) st
Var vaken hela natten.
Hjälpte sedan älskling med frukost och la mig sedan och sov ett par timmar.
Sen blev de foto.
Fotade Stina & Teddan bakom ridhuset. Hann dock bli väldigt mörkt =/
Så blev lång tid o högt iso... Massa brus och oskärpa.
men men, blev några bilder iaf.
Sen så kollade jag när Alva skulle rida flammans halvsyster.
Grymt söt liten ponny och hoppa kunde den!
Så blev hon badad och pysslad med den lilla sötisen.
Nu har jag checkat in lite gäster, slösurfar och kollat på kvällens höjdpunkt.
R-G B som vann Jerringpriset! Så jäääkla välförtjänt!
Herregud. Det finns inte ord!
Dagen avslutades med sötaste citatet från Alva. Som var orolig att jag och Sam skulle göra slut..

    • hej har ni gjort slut? 

  • Jasmine Ogräset Öberg
    för ungefär en timme sedan
    Jasmine Ogräset Öberg
    • Nej de har vi inte 

  • Alva Öberg
    för ungefär en timme sedan
    Alva Öberg
    • vad bra men jag befaller dej att inte göra slut med honom

Jag fnissade lite och sen loggade hon ut.
Så nu ska jag ta o gå upp och krypa ner i sängen brevid min prins.
Imorn är de upp och städa bort frukost eftersom att älskling ska klippa sig.
Sen blir de antingen ridlektion eller hockey i H-sand.
Så ska jag ev. göra ett reportage på torsdag. Fota massa hästar på lördag och lite annat sådant :)
Godnatt så länge!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: