Karma

2012-05-25 @ 20:44:53 / / Kommentera (0) st
Fick ha henne på hoppspecialen ikväll :)
Studsar, inte världens roligaste övning men nog så nyttigt :)
Karma är svår på det viset att hon är hemskt het och så blir hon böjd i sidorna och slänger sig iväg och slutar gå framåt.
I början gick de bra, men jag är lite ovan explosiviteten under sadeln. Mulle och Vanessa är lite stillsammare så hann inte alltid med att lätta ur sadeln.
Men på slutet var hon riktigt bra :)

Fick mycket beröm ikväll också.
Bla. att en ville ha mig som ridlärare jämnt, att jag är modig och att jag återigen rider Karma så bra.
Så frågade Annelie om jag kunde rida henne i helgen också :D
Så ska Sara hänga med ut på någon ridtur också.
Imorn får de bli så att Mulle får gå och sen får Karma och Mulle gå på söndag :) Sam har ju Vanessa på sin lektion på söndag och idag gick hon hoppspec. så hon kan få vila imorn :)
Bra dag! Bra dag!
Nu står mannen vid spisen så vi ska få smaskmiddag och sen blir de godis & mums!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: