Sundsvall again and again

2012-05-26 @ 22:27:16 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jahapp..
06,45 ringde klockan.
Klev upp, gjorde mig iordning och gick ut med Sappen. Sista morgonpromenaden :(
Gick sedan bort på hotellet där vi åt morgonfika och brände en ny skiva till bilfärden.
Sen startade vi vid typ tjugo över nio halv tio.
Först åkte vi till Forsmo och lämnade bort Sappo :( Blir alldeles tårögd av tanken, ush!
Sen for vi vidare mot Sundsvall.
Hittade sjukt mycket loppisar på vägen, haha.
Sen var de värsta motorcykelkortegen genom stan och allt så alla vägar var typ avstängda. Bara o åka runt alltihop, tur Andreas vet vart man ska.
Inne i Birsta blev jag och Sam avsläppta och här började jag få ångest.
Eldprovet.
Prova kläder.
Jag hatar seriöst att prova kläder i butik, fy faaaan!
HM ratade jag direkt, sjukt äckliga färger på allt därinne!
Sedan blev de Kappahl, kollade på en klänning och typ sprang ut sen.
Sen blev de Suzzi eller vad den heter, för "stora" kvinnor. Där provade jag en nitklänning i storlek S men den var som ett tält förutom över brösten där den satt som en smäck och gjorde att jag inte hade bröst alls.

Här fick jag panik och gick ut o rökte. Mådde illa och svettades. Och så var de ju sjuuukt mycket folk förstås.
In på Lindex tittade på en klänning men ratade den. Då ropade Sam till att "kolla rockklänningen".
En svart fodralklänning med flera smala volanger. Skitläcker! ryckte åt mig den och en silvrig bolero och gick o provade.
Jag tog den, kanske lite förhastat men den va helt okej på och jag orkade inte mer.
Var ut o rökte igen för jag var så duktig!

Sen blev jag på bättre humör :D
Började kolla skor men gav upp ganska snabbt, inte riktigt min typ av skor samt för små.. typ överallt.
Så sprang vi in på Glitter, bästa affären alltid! Fick ett par ros-örhängen av Sam och fick sen en överraskningspåse med bla. tre par örhängen, ett hårband, ett halsband och ett armband :D
Så köpte vi Slusch :D:D:D::D:D:D Då blev jag på ännu bättre humör.
Sen fick jag sitta med finaste sambon i solen utanför gallerian och dricka slusch och njuta av värmen.
Sen blev de bauhaus, där inne hade vi sjukt roligt!
Sprang och kollade bubbelbadkar.
Ett sånt vill jag ha :D:D
Belyst vattenfall, popup högtalare med iphone/ipad/mp3 anslutning, Aromaterapi, ljus under vattnet och myyycket mer. Fett nice!

Sen smög jag och Sam runt bland alla duschkabiner och garderober.. Haha ;P
Andreas lyckades i vanlig ordning fylla en hel vagn :) Fast jag och Sam hade två "hängande" hyllor där i också. Sådana där som "svävar" :P
Sen drog vi ner på Ikea och käkade och köpte några hängstolar. (Dom är nu uppskruvade efter lite kvinnlig hjälp såklart. Vi fick dessutom modifiera om dem lite ;P)
Seeeen... drog vi hem tror jag? Jo, de gjorde vi :)
Så nu har vi packat in allt, grillat lite korv, gjort lite drinkar och nu kikar vi ESC såklart :)

Kommenterat av: Sara Nerlund

Låter som en relativt trevlig dag tycker jag :)

2012-05-27 @ 02:40:29
http://livethosjawas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: