Häst häst häst

2012-11-26 @ 22:20:26 / Allmänt / Kommentera (0) st
Gjort första bäbispromenaden med Enzo idag.
Duktig men spänd kille som tyckte det var läskigt att va ensam i ridhuset.
Ful häst i spegeln också var de ;)

Sen hoppspec.
Fick Vanessa.
Först en 5 ½:a där vi hoppade typ 1m innan jag gav mig. Litar inte ett dugg på henne, bättre att de blir rätt än att hon stoppar.
Sedan lång väg på en oxer och lång väg på ett räcke.

Oxern red jag riktigt dåligt på första gången, typisk ponnyridnings-stil. Armbågarna ut och red med hela kroppen för att hon inte skulle stanna.
Andra gången däremot red jag helt okej och fick fina språng.
Duktig sessa =)

Nu kikar jag på Twilight breaking dawn part 2, är så sjukt besviken och irriterad. Allt är fel =/
Nåja. ett par minuter kvar. Sen sova.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: